page_banner

News

2022 hè un annu novu, Shaoxing Reborn Medical Devices Co.,Ltd hà iniziatu un novu viaghju.À l'iniziu di l'annu novu, Reborn medicale hà ricevutu una bona nutizia, cù a squadra di R & D prufessiunale, una forte forza tecnica, una capacità d'innuvazione cuntinuu, una gestione di l'impresa scientifica, ottene u circuitu di respirazione anestesia dispunibile è filtru di respirazione dispunibile dui prudutti di u Certificatu di Registrazione. Per i dispositi medichi.Inoltre, hè previstu di ottene u Certificatu di Registrazione per Dispositivi Medichi per un catetere di aspirazione chjusu dispunibile in a seconda mità di questu annu.

img (2)
img (3)

Per uttene u certificatu di registrazione, avemu a nostra velocità più veloce per prumove u mercatu domesticu, aspettemu di truvà distributori o agenti domestici simili, Di sicuru, avemu ancu intenzione di mandà i nostri prudutti à l'uspitali domestici per l'offerta, quì avemu accoglie ancu amici da casa è stranieri à sviluppà cuntatti cummerciale cun noi, cumbatte inseme, creanu splendore.

Dapoi u stabilimentu di a cumpagnia, Reborn Medical hà sempre attribuitu una grande impurtanza à l'innuvazione tecnologica, attribuisce una grande impurtanza à a ricerca è u sviluppu tecnologicu, l'applicazione di brevetti, a prutezzione di a pruprietà intellettuale, è l'investimentu in ricerca è sviluppu hè aumentatu annu per annu, facendu chì i prudutti di a cumpagnia diventanu. a paleta tecnologica di punta di l'industria.

A nostra cumpagnia pò infine ottene u Certificatu di Registrazione, chì indica chì l'impresa in a ricerca è u sviluppu di l'innuvazione hè stata fermamente sustinuta è ricunnisciuta da u statu, à u listessu tempu, prumove attivamente l'innuvazione indipendente di a cumpagnia, u prucessu di ricerca è sviluppu indipendenti.U successu di u Certificatu di Registrazione per i Dispositivi Medichi, prumuverà ancu l'innuvazione indipendente di a cumpagnia, u prucessu di ricerca è sviluppu indipendenti, ma ancu un altru passu in a storia di sviluppu di a nostra cumpagnia.

img (1)

Cum'è una impresa high-tech, a nostra sucietà prestarà più attenzione à l'innuvazione tecnologica, l'innuvazione di gestione, l'innuvazione di serviziu, s'appoghjanu nantu à l'alta è nova tecnulugia, u funziunamentu standard, a cultura prufonda in u campu di u trattamentu di gasi, rinfurzà a ricerca è u sviluppu è l'innuvazione cuntinua. , in modu di rinfurzà ancu a competitività di u core di u mercatu di l'impresa, crea brillanti!


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019