page_banner

News

Recentemente, u novu pruduttu "Heated Wire Breathing Circuit" sviluppatu indipendentemente da Shaoxing Reborn medical device Co., Ltd. hè statu ufficialmente lanciatu.U scopu principale di u novu pruduttu hè di cunghjuntà cù l'equipaggiu di furnimentu di l'aria di respirazione per trasmette u gasu di respirazione o mischie à i pazienti. Intantu, u gasu trasportatu hè riscaldatu.U circuitu hè dotatu di un sistema di filu di riscaldamentu. Per minimizzà a furmazione di l'acqua di condensazione, riduce a carica di travagliu di l'infermiera è assicura una umidificazione ottimale di e vie aeree di u paziente, riducendu u risicu di infezzione.

66 (1)

Attualmente, una volta lanciatu, u pruduttu hà vintu elogi unanimi da i nostri clienti novi è vechji, in particulare in u mercatu coreanu.U funziunamentu di stu Circuitu di Respirazione di Filu Riscaldatu hà principalmente ottu punti, chì sò quì sottu:

1. L'apparenza deve esse liscia è pulita, ùn deve esse micca lampu, macchie, impurità, suction, crack è altri fenomeni.

2. Circuit aria leakage ùn hè più grande cà 50ml/min @6kpa.

3. A resistenza tutale di u filu riscaldatu deve esse 16±2 ohms.

4. A Resistance Airflow di circuitu di respirazione ùn hè micca più grande di 0.2kpa @ 60L / min.

5. A conformità ùn hè micca più grande di 10ml / kpa * m @ 60cmH20.

6. U connector di u circuitu pò purtà micca menu di tensione statica 45N.

7. A reazione di citotossicità di u pruduttu ùn hè micca più di u gradu 1, senza stimulazione di a mucosa orale, senza sensibilizazione di a pelle.

8. U pruduttu cunforma à ICE 60601-1-2 Standard.

The Heated Wire Breathing Circuit hè un pruduttu lanciatu da RebornMedica dopu innumerevoli sperienze di lucidatura.Finu a ora, dopu a prova clinica ripetuta è u feedback, u feedback di u mercatu hè bonu, è u staffu medico è i pazienti anu ricivutu elogi coerenti.In cunfrontu cù altri circuiti cumuni, u Circuitu Wire Heated iHè più còmuda per l'assistenza medica per utilizà è osservà a situazione di u paziente, è hà megliu cumplimentu.

66 (2)

À a 86th CMEF China International Medical Device Expo, avemu ancu dimustratu stu novu pruduttu à i nostri clienti, è discutitu u metudu di usu è e cose chì necessitanu attenzione di u circuitu cun elli.Tutti i clienti anu manifestatu cù entusiasmo u so desideriu di prumove è sviluppà stu novu pruduttu.Semu assai felici chì stu pruduttu pò esse amatu da tutti.In u futuru, Reborn Medical hà da cuntinuà à sustene u cuncettu core di "Assicuranza di Qualità, Soddisfazione di u Cliente, A Vita Prima".Cuntinuà à sviluppà è a ricerca di più novi prudutti medichi per cuntribuisce à u sviluppu di l'industria medica di u mondu.


Tempu di Postu: Mar-03-2022