page_banner

News

Da u 7 à u 10 d'aprile, l'86th CMEF China International Medical Devices Expo si terrà in Shanghai National Convention and Exhibition Center. Reborn Medical hà purtatu quattru serie di prudutti d'anestesia à a mostra, cumprese circuitu di respirazione dispunibile, filtru di respirazione dispunibile, cateteru di aspirazione chjusu dispunibile. , Mascara d'anesthesia dispunibile. Questi prudutti sò principarmenti usati in a ventilazione meccanica, a terapia respiratoria è u monitoraghju vitale.

img (1)

Questa hè a seconda volta per a nostra cumpagnia di participà à l'Exhibition CMEF Shanghai, simu cumplettamente preparati, è aspittemu a negoziazione cummerciale cù i nostri clienti novi è vechji.Sta mostra, speramu di pudè truvà i più partenarii d'affari, hè ancu aspittendu per pudè truvà amichi simili, sicuru, sta mostra hà un scopu impurtante, perchè recentemente avemu u Certificatu di Registrazione Per Dispositivi Medichi. , cusì speremu chì attraversu sta mostra, pudemu circà distributori domestici per inizià a nostra attività, simu chini di aspittà per quessa.

img (2)

I capi di a nostra cumpagnia anu sempre attribuitu una grande impurtanza à u travagliu di l'esposizione, è urganizati per participà à parechje mostre mediche domestiche è straniere.Aderemu à u cuncettu core di "Assicuranza di qualità, soddisfazione di u cliente è vita prima" à sta mostra, è strivemu à vince l'eloge unanimu di a maiò parte di l'espositori, in modu di rinfurzà ancu a cuscenza di a marca è a reputazione di "Reborn Medical". ".Tuttu u persunale di a cumpagnia farà sforzi persistenti per travaglià inseme è fà sforzi incessanti per prumove l'imaghjini di a marca di a cumpagnia.Cridemu chì u sviluppu di a cumpagnia ghjunghje à un livellu più altu.

In u futuru, continueremu à assistisce à l'esibizioni di i dispositi medichi stranieri, accoltemu i clienti novi è vechji per assistisce à l'esibizioni di a nostra cumpagnia, è a nostra cumpagnia cuntinueghja à sustene u cuncettu core di "Assicurazione di qualità, soddisfazione di i clienti è vita prima".Cuntinuà à sviluppà è a ricerca di più novi prudutti medichi per cuntribuisce à u sviluppu di l'industria medica di u mondu.


Tempu di Postu: Mar-03-2022